Skocz do zawartości

Forum

    1. 1
      post
    2. 2
      posty
    3. 1
      post
    1. 1
      post
      • Brak postów
    2. 9
      postów
    1. 5
      postów
    2. 4
      posty
    3. 1
      post
    4. Serwery CS 1.6

      Tutaj możesz zareklamować swój serwer.

      2
      posty
    1. 2
      posty
      • Brak postów
    1. 2
      posty
      • Brak postów
      • Brak postów
      • Brak postów
      • Brak postów
      • Brak postów
      • Brak postów
      • Brak postów
      • Brak postów
      • Brak postów
Zabijaka.pl - Zabójcza jakość, wystrzałowa cena

Ts3: 91.224.117.203:8001


  • Cele dotacji

    Udoskonalenie Support-CS.pl

    Witamy!
    W celu rozwoju forum uprzejmie prosimy o wsparcie ze strony użytkowników!

    Każda złotówka przeznaczona na forum zbliża Nas do osiągnięcia celu!

    W zamian za dotację istnieje możliwość uzyskania nowych rang. Za wpłatę w wysokości:

    do 10PLN- DONATOR 

    od 10PLN- PREMIUM
    Dziękujemy za wszelkie wsparcie ze strony graczy i

    życzymy miłej gry !



    32,60 zł of 1.000,00 zł całkowitej kwoty.
    Wpłać teraz
  • Partnerzy

  • Tematy

  • Posty

    • Witajcie udostępniam wam link do gotowej paczki ze strony naszego partnera : KLIK 
    • 1. Aktualizacja listy serwerów. Wersja beta 1.2  2. Nowy styl na forum. 3. Nowe partnerstwo z deadsouls.pl 4. Elementy stylistyczne 
    • Nazwa klanu: ilość osób: doświadczenie: Kiedy założone: Coś od siebie:
    • Nick: Temat: Treść: Załączniki:
    • Witajcie.
      W tym poradniku postaram się Was mniej-więcej nauczyć pisać pluginy. Więc tak. A by zacząć trzeba ściągnąć do tego jakiś dobry program. Są ludzi, którzy robią to w "Notatniku" lub w "notepad'zie". My nie będziemy sobie utrudniać życia jako początkujący, więc ściągniemy do tego odpowiedzi program. W internecie istnieje kilka takich programów, w tym między innymi "AMXX Studio". My właśnie z niego skorzystamy, bo moim skromnym zdaniem ma bardzo dobrą obsługę, można programować w 3 językach (Pawn, C++, HTML) i w ogóle jest najlepszy. :D Zaczynamy: 1. Pobieramy "AMXX Studio" stąd - KLIK
      2. Po pobraniu programu otwieramy go i zaczynamy konfigurację.
      3. Naciskamy "F12">przechodzimy do Compiler Settings i tam w pierszym polu pisania podajemy adres do naszego pliku "amxxpc.exe ", który znajduje się w głównym folderze CS>cstrike>addons>amxmodx>scripting. Klikamy "OK".
      4. Po poprawnej konfiguracji zaczynamy. Podajemy ścieżkę do kompilatora. W tym celu klikamy "F12">Compiler Settings i tu podajemy naszą ścieżkę.
      5. Pisząc plugin zaczynamy od wybrania zmiennych. Jest ich wiele, a między innymi:
      -Zmienne logiczne;
      -Integer'y;
      -Liczby dziesiętne. Zmienne logiczne są bardzo prostymi zmiennymi. Można im ustawić tylko dwie wartości ("true", lub "false"). Jeżeli np. ustawiamy zmienną: Plugindziała i nie dodam zmiennej, to automatycznie ustawia się ona na wartość "false", a jeżeli ustawimy zmienną np. Plugindziała=true oznacza to, że wartość zmiennej ustawiłem na "true". Integer'y są najprostszymi strukturami w języku skryptowym Pawn, aby umieścić taką zmienną w kodzie, musimy użyć instrukcji new nazwa_zmiennej.
      Np. new a Stworzyliśmy pustą zmienną "a". Trzeba ustawić jeszcze jej wartość. Np. new a=1 Liczby dziesiętne. Jeżeli chcemy w kodzie pluginu umieścić liczbę dziesiętną, musimy określić typ zmiennej jako "float". By to wykonać musimy zrobić to w następujący sposób: float:b=3.1 W ten sposób stworzyliśmy nową zmienną "b" i ustawiliśmy jej wartoś na "3.1".
      5. Włączamy AMX MOD X Studio i klikamy "CTRL + N".
      Otworzy nam się nowe okno z pluginem, który wygląda tak :  /* Plugin generated by AMXX-Studio */#include <amxmodx>#include <amxmisc>#define PLUGIN "New Plugin"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "Author"public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) // Add your code here...} 6. Wybieramy funkcje i dajemy jej wartość oraz piszemy jej kod. public nazwa_funkcji(wartości_jakie_przyjmuje_funkcja){//Tutaj będzie nasz kod} Kod w funkcji zapisujemy między nawiasami klamrowymi. Funkcje mogą być wywoływane przez gracza (gracz zrobił coś, np. gdy zabił kogoś, to nasza funkcja się wykonuje) lub przez inne funkcje.
      7. Teraz musimy wybrać odpowiednie moduły, czyli zbiory instrukcji. Jeżeli w pluginie użyjemy instrukcji, która wymaga zadeklarowania odpowiedniego modułu - plugin się nie skompiluje. Oryginalnie w "AMXX Studio" są dwa moduły, czyli:
      #include <amxmodx>
      #include <amxmisc>
      I w tej chwili musimy przemyśleć jakich modułów będzie używał nasz plugin. Moduły są różne i każdy odpowiada za co innego (np. za hp, bronie, kolor pisania na say'u). Tutaj jest pięknie opisane jak zainstalować moduły KLIK.
      8. Teraz ustawiamy cvar'y pluginu, czyli np. free_vip= register_cvar("free_vip","1") W tej chwili ustawiłem domyślną liczbę na 1, co oznacza, że "free_vip" jest włączony. 
      9. Teraz zarejestrujemy co musi wpisać gracz, aby mógł skorzystać z naszego darmowego VIP'a. Robimy to tak: register_clcmd("say /freevip","freevip") 10. Komendą, którą gracz musi wpisać w say'u jest /freevip. Owa komenda wywołuje funkcję freevip. Musimy tą funkcję teraz stworzyć.
      Za ostatnim nawiasem klamrowym w naszym pluginie (za nawiasem zamykającym funkcję plugin_init()) dopisujemy :  public freevip(id){} 11. Teraz ustawiamy to, żeby gracz dostał VIP'a po wpisaniu tej komendy, a robimy o tak: set_user_flague_t(id,200)  
  • Popularni autorzy

    Nikt nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Top Submitters

    No top submitters this week.

    No top submitters this month.

    No top submitters this year.

    No top submitters.

  • Top Downloads

    No files have been downloaded yet this week.

    No files have been downloaded yet this month.

    No files have been downloaded yet this year.

    No files have been downloaded yet.

  • Partnerzy

×